Електронні лікарняні — роз’яснення МОЗ для паціентів
Електронні лікарняні — роз’яснення МОЗ для паціентів

З 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров’я України перейшли на оформлення електронних лікарняних. Відтепер пацієнти не будуть носити паперові лікарняні на роботу, а зможуть повідомляти роботодавцю номер електронного документа.
Що змінилось при оформленні лікарняного:
▪️ Як виглядає оформлення е-лікарняних?
Якщо після огляду лікаря виявилося, що у зв’язку зі станом здоров’я вам потрібно «піти на лікарняний», лікар створить електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність. В особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду ви можете переглянути ваші листки непрацездатності.
▪️ На що варто звернути увагу у лікаря, коли «йдеш на лікарняний»?
Після того, як лікар вніс ваші дані, перевірте чи вся інформація коректна та актуальна. Від цього залежить чи прийдуть смс-повідомлення про успішно сформований електронний лікарняний. Перше смс-повідомлення ви отримаєте від електронної системи охорони здоров’я. Воно міститиме 16 значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.
▪️ Як ви дізнаєтеся, що е-лікарняний оформлено?
Е-лікарняний оформлено, якщо ви отримали друге смс-повідомлення від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.
Якщо електронний лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що «запис не знайдено​​», а пацієнт є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного Фонду України — 0 800 503 753.
В яких випадках вам можуть не прийти смс-повідомлення:
— у системі неактуальний ваш номер телефону,
— ви не обрали цей спосіб комунікації,
— у вас змінилися персональні дані (наприклад, номер паспорта), а ви не повідомили про це лікаря,
— якщо МВТН був помилково створений не вам.
Від пенсійного фонду не прийде смс-повідомлення якщо:
— ви не зареєструвалися в особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду та не обрали цей спосіб комунікації,
— в особистому кабінеті неактуальний номер телефону,
— ви офіційно не працевлаштовані та в реєстрі відсутні дані про сплату ЄСВ,
— ви не є застрахованою особою і ваші дані відсутні в Реєстрі застрахованих осіб,
— ваш роботодавець не подав ваші дані для внесення в РЗО.
Якщо електронний лікарняний не був сформований, у такому випадку вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що «запис не знайдено», а пацієнт є застрахованою особою необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду України — телефон 0 800 503 753

Хочеш дізнатися більше? Підписуйся на Telegram канал Чернігів24
0
Поделиться:  
Комментарии