Чернігівський автозавод відвідали депутати

Чернігівський автозавод відвідали депутати

На Чернігівщину сьогодні завітали народні обранці. У фокусі їхньої уваги — машинобудівна галузь як одна з ключових позицій економічного сектора. Найперше, де побували, — ТОВ «Чернігівський автозавод», що входить до складу корпорації «Еталон».
У підприємства широкий асортимент продукції (автобуси, в тому числі шкільні, тролейбуси, вантажні автомобілі, трамваї). На відміну від інших вітчизняних виробників, автозавод має повний власний технологічний цикл виробництва, з яким і ознайомилися народні депутати Олег Семінський, Сергій Гривко, Дмитро Кисилевський, Богдан Кицак. Особливістю роботи заводу також є власні конструкторські бюро та документація на весь модельний ряд.
За словами генерального директора автозаводу Андрія Савченка, готову продукцію поставляють у різні міста країни. В тому числі цього року виготовлено близько 160 шкільних автобусів, що їздять по всій території України. Основною проблемою (як і в інших подібних підприємств) назвав закупівлю вітчизняними замовниками великої кількості машин імпортного виробництва. При цьому українська продукція здатна повністю забезпечити потребу на місцях.
— Машинобудування є дуже важливою галуззю, тому що воно створює додану вартість і попит на продукцію інших українських підприємств. Ми знаємо, що парк міського транспорту, шкільні автобуси здебільшого застарілі в Україні. Чернігівське підприємство, зокрема, може бути корисним у цій ситуації, — прокоментував народний депутат, заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський і додав, що необхідно на національному рівні приймати такі нормативні акти, які забезпечуватимуть перевагу саме українських виробників у державних публічних закупівлях.
Таким документом є законопроєкт про локалізацію, який постійно перебуває на доопрацюванні (уже рік немає зрушень у цьому напрямі).
— Абсолютно неправильно, коли аналогічна продукція з інших країн (чи то Білорусі, чи то Туреччини або Польщі) перемагає на тендерах в українських містах. Пріоритет має бути за українським виробником. Відтак і робочі місця будуть, і податки сплачуватимуться у місцеві бюджети, що, у свою чергу, дозволить покращити інфраструктуру, — зазначив Дмитро Кисилевський. — Усі країни субсидують своїх виробників складної машинобудівної продукції. Приміром, білоруський автобус: він отримує державну підтримку на етапі виробництва, у білоруського виробника є кошти й ресурси для зберігання готової продукції, у нього є навіть експортне фінансування, тобто кредитування за низькою відсотковою ставкою. При цьому різниця у відсоткових ставках покривається за рахунок іноземного уряду. Вітчизняні ж виробники не мають такої підтримки від держави.
Народні депутати запросили до співпраці керівництво автозаводу, щоб спільно, у колі однодумців, вишукувати раціональні рішення.
Чернігівська облдержадміністрація також зацікавлена в розвитку подібних підприємств, які, на жаль, працюють не на повну потужність. Заступник голови Чернігівської ОДА Дмитро Іванов запевнив у повній підтримці з боку облдержадміністрації щодо пошуків нових замовників як усередині країни, так і за її межами.
У сьогоднішньому маршруті народних депутатів — ознайомлення з роботою ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» та ПрАТ «Тера»
Джерело: Чернігівська ОДА

Хочешь знать больше? Подписывайся на наш Telegram канал Чернигов24 Новости Чернигова и Черниговской области
0
Поделиться:  
Комментарии

Добавить объявление